Klacht: Mijn advies: bestel hier NOOIT wat!

op 06 februari 2020 over Bedden.nl in de categorie Bedden

KOOP HIER NOOIT WAT! Omzeilen de wet, betalen je niks terug, overal proberen ze extra geld bij te krikken. Zo word een boxspring zogenaamd gratis thuis geleverd, maar alleen letterlijk tot de voordeur. Wil je dat het bed naar binnen of een verdieping hoger wordt bezorgd? Dan €50 extra. En die 90 slaapgarantie is ook klare onzin. Want ja, je moet dan WEER €50 extra betalen, terwijl dat nergens op hun website beschreven staat! Verkeerd formaat matras geleverd, gezeik met de bezorging gehad, en daarna niet eens fatsoenlijk gebruik kunnen maken van de 14 dagen bedenktijd, óf van de 90 dagen slaapgarantie, DOOR HUN FOUTEN. En restitutie of iets geven? Nee hoor, NIKS krijg je terug. Grootste fout ooit om hier te bestellen, wat een schaamteloze criminelenpraktijk!

Mij gebruik laten maken van de 90 dagen slaapgarantie, zonder bijkomende kosten. Staat immers nergens duidelijk vermeld op hun website, en ik heb al genoeg geleden door hun fouten, dus dit is wel het minste wat ze kunnen doen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bedden.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bedden.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Onew