Klacht: Zeer slecht bereikbaar! Bestelling niet geleverd.

geen tevreden klant op 17 juni 2015 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ivm een bestelling welke ik d.d. 3 juni gedaan én betaald heb en waarvan de levertijd op 5-10 werkdagen stond maar nog steeds niet geleverd is (en waarvan nu op de site vermeld staat dat deze momenteel niet voorradig is), belde ik zojuist de klantenservice. Een aantal dagen geleden heb ik al contact gezocht via het contactformulier op de site van de BCC, echter geen reactie. Ik heb meer dan 40 (!) minuten in de wacht gestaan alvorens ik zojuist een medewerkster te spreken kreeg. Ze gaf aan dat het inderdaad erg druk is op het moment. Echter gezien meerdere dezelfde klachten op andere data lijkt mij dit geen “probleem” van alleen vandaag en zou BCC hierop moeten inspelen. Waardeloze service op dat vlak dus! Mijn bestelling heb ik kunnen annuleren. Het product is inderdaad momenteel niet op voorraad. Ik krijg binnen 10-15 dagen mijn geld teruggestort. Een maand na bestelling dus 🙁 Waarom laat BCC mij een betaling doen als ze het niet waar kunnen maken het product ook daadwerkelijk te leveren! Een stuk klantvriendelijker zou het zijn wanneer een klant zijn/haar mailadres kan achterlaten en bericht krijgt indien een product weer voorradig is. Niet eerst laten betalen in ieder geval! Ik moet zeggen dat ik echt diep teleurgesteld bent over deze ontzettend slechte klantenservice op meerdere vlakken van BCC!

Gewenste Oplossing:

Klantenservice bereikbaar binnen max. 5 min.
In deze situatie verwacht ik dat de BCC mijn geld vandaag nog retour aan mij overmaakt om het leed nog enigszins te verzachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 19 juni 2015 om 11:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.
Het is voor ons helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:
http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service

Alle klachten die gemeld zijn door