Mijn Klacht:
Ivm een bestelling welke ik d.d. 3 juni gedaan én betaald heb en waarvan de levertijd op 5-10 werkdagen stond maar nog steeds niet geleverd is (en waarvan nu op de site vermeld staat dat deze momenteel niet voorradig is), belde ik zojuist de klantenservice. Een aantal dagen geleden heb ik al contact gezocht via het contactformulier op de site van de BCC, echter geen reactie. Ik heb meer dan 40 (!) minuten in de wacht gestaan alvorens ik zojuist een medewerkster te spreken kreeg. Ze gaf aan dat het inderdaad erg druk is op het moment. Echter gezien meerdere dezelfde klachten op andere data lijkt mij dit geen “probleem” van alleen vandaag en zou BCC hierop moeten inspelen. Waardeloze service op dat vlak dus! Mijn bestelling heb ik kunnen annuleren. Het product is inderdaad momenteel niet op voorraad. Ik krijg binnen 10-15 dagen mijn geld teruggestort. Een maand na bestelling dus 🙁 Waarom laat BCC mij een betaling doen als ze het niet waar kunnen maken het product ook daadwerkelijk te leveren! Een stuk klantvriendelijker zou het zijn wanneer een klant zijn/haar mailadres kan achterlaten en bericht krijgt indien een product weer voorradig is. Niet eerst laten betalen in ieder geval! Ik moet zeggen dat ik echt diep teleurgesteld bent over deze ontzettend slechte klantenservice op meerdere vlakken van BCC!
Gewenste Oplossing:
Klantenservice bereikbaar binnen max. 5 min.
In deze situatie verwacht ik dat de BCC mijn geld vandaag nog retour aan mij overmaakt om het leed nog enigszins te verzachten.