Klacht: reparatie adapter laptop

monroy op 09 december 2016 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de adapter van mij laptop ligt al 2 maanden bij de reparatie. ik heb meer dan 10 keer gebeld met de kantenservice. de medewerkers van klantenservice beloven elke keer dat in die week de adapter terug gestuurd wordt naar de winkel maar tot nu toe heb ik de adapter nog niet gekregen.
de laatste keer was afgelopen vrijdag 2 december. de medewerker Astrid, heeft mij gebeld en beloofd dat ik de adapter voor vrijdag deze week zou krijgen. het is al vrijdag en ik al weer niets gehoord van de winkel.
deze manier van handelen vind ik respectloos. en de reparatie duurt te lang.

Gewenste Oplossing:

als ik deze week de adapter terug krijg zoals beloofd en als ik de kosten van een adapter die ik heb moeten kopen voor mijn laptop betaald krijg door de BCC.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 15 december 2016 om 10:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Monroy,

Er is jammer genoeg vertraging opgelopen bij de reparateur i.v.m. een nieuw systeem waar zij nu mee werken. De adapter is volgende week terug in het filiaal.
Namens BCC wil ik je graag excuses aanbieden.

Met vriendelijke groet,
Mieke
BCC
.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. ..

monroy

Heeft op 10 januari 2017 om 14:03 geantwoord

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Uiteindelijk hoorde ik gisteren dat de adapter terug in de winkel is. na de hierboven gekregen reactie heb ik vaak via de whatsapp moeten vragen wanneer de adapter in de winkel was.
wat drie weken zou duren is drie maanden geduurd. Sorry zeggen voor zulke slechte service is niet voldoende. Ik eis dat BCC de kosten van de adapter die ik heb moeten kopen (vanwege de lange wachttijd) moet vergoeden. Het gaat niet allemaal om de lange wachttijd maar vooral om de vage informatie die wordt gegeven. medewerkers zijn niet klantvriendelijk. keer op keer beloven dat het product in die bepaalde week naar de winkel werd gestuurd en vervolgens resulteert het in een leugen. Deze manier van handelen is zeker niet klantvriendelijk. Ik heb uren besteed aan het contact maken met de BCC.

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Ik heb nog geen reactie gekregen op mijn vorige email. Hierbij wil ik melden dat ik een andere emailadres heb: [email protected]. Ik wil het volgende toevoegen aan mijn klacht/ vraag: op 17 januari heb ik de oplader opgehaald bij de winkel. Toen ik thuis kwam kreeg de onangename verrasing dat er maar de helft van de aparter in de doos zat. Al weer een voorbeeld van hoe BCC slordig is omgegaan met deze reparatie. Ik moest alweer een paar keer naar de winkel een paar bellen en WasAppen om het te kunnen regelen. Deze klacht is wat mij betreft nog nieg opgelost. Nogmaals, BCc moet tenmiste de kosten van de apapter die heb moeten kopen vergoedeen. De factuur/ kosten kan ik aantonen. Sonia Monroy

Alle klachten die gemeld zijn door