Klacht: niet leveren besteld artikel Ordernummer 4545437

op 14 februari 2019 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

op 31 januari een artikel besteld bij BCC, deze zou de volgende dag nog geleverd worden. helaas is er niets bezorgd en het enige wat ik aan de track en trace kon zien is dat de bezorging was afgebroken. Ze zijn zeker niet langs geweest. Deze status bleef het product houden tot 4 februari alwaar het product eindelijk op op het retour centrum was. Nu 10 dagen verder ligt het product er nog (of is zoek) geen bericht van DHL, geen heraanlevering geprobeerd.

Ik heb meerdere malen de klanten service gecontacteerd. Elke keer kreeg ik een ander antwoord. Eerst zou het product alsnog zaterdag 2 feb geleverd worden. Toen zou er een onderzoek ingesteld worden welke uiterlijk 2 weken zou duren!!! Nadat ik hierop gereageerd had dat dit absurd lang was was het nog maar 5 werkdagen. Maar ook na 5 werkdagen nog steeds niets vernomen. Op 12 februari kreeg ik dan een reactie dat het pakket retour zou zijn en het geld binnen 10 werkdagen!!! op de rekening zou staan. Vandaag 14 februari kreeg ik een email met de factuur dat het pakket vandaag geleverd was! Dit is absoluut niet het geval en ik ben er dan ook behoorlijk klaar mee zo van het kastje naar de muur gestuurd te worden.

Ik verwacht OF het product zo snel als mogelijk geleverd. Of het geld zo snel als mogelijk retour. Lijkt me niet dat dit allemaal weken moet duren namelijk!

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BCC

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BCC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Victor Breeveld