Klacht: low service – klantnr. 100056083

Emmiej op 12 augustus 2014 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in februari on line bij BCC een stofzuiger gekocht. Nu is die stuk. Ik heb gebeld met BCC hoe dit kan worden opgelost. Ik moet naar de winkel. Ik ga naar de winkel met stofzuiger en aankoopbon. De medewerker voert alles in de computer. Ik krijg een nieuwe stofzuiger. Die is niet op voorraad. Ik moet m’n kapotte stofzuiger mee terugnemen en terugkomen als ik bericht krijg. Dan moet ik wéér terugkomen met mijn kapotte stofzuiger op te kunnen ruilen tegen een nieuwe. Ik vraag of ik de kapotte niet achter kan laten en dat de nieuwe bij mij thuis wordt bezorgd. Dat kan niet. Ik zeg dat ik dit geen high service vind. Nl. dat ik voor mijn gemak on line bestel en thuis laat bezorgen en dat ik nu 2x naar een winkel moet komen omdat ze de stofzuiger niet ook bij mij thuis willen laten bezorgen. De medewerker zegt dat het high service is omdat ik een nieuwe stofzuiger krijg en dat het mij helemaal geen moeite kost om naar de winkel te moeten komen omdat ik in Teteringen woon en de winkel in Breda is …!! Ik ben boos weggegaan.

Gewenste Oplossing:

Als de stofzuiger gewoon bij mij thuis wordt bezorgd en ik niet opnieuw naar de winkel moet gaan. Ook niet om de kapotte in te leveren.

Bericht van BCC

8 jaren geleden - Beste mevrouw Smit, Wij hebben uw reactie voorgelegd aan het filiaal en verwachten u hierover op korte termijn een reactie te kunnen geven. Met vriendelijke groet, BCC afdeling Customer Care

Bericht van BCC

8 jaren geleden - Geachte mevrouw, mijnheer Smit, Defecte artikelen die online zijn aangekocht kunt u per post worden aanbieden aan de BCC Webshop. In het geval van ruiling, zoals bij een aantal reparatie artikelen van toepassing is, kan deze via pakketservice ook worden geretourneerd op het huisadres van klant. Voor volledige informatie, voorwaarden en retour adres kunt u terecht op www.bcc.nl. In dit geval is er voor gekozen het artikel in het filiaal aan te bieden waar het ruilartikel op dat moment helaas niet op voorraad was. Wij hebben contact gehad met de leiding van het filiaal waar de bestelde stofzuiger (bestelnummer 42.88261) inmiddels is binnengekomen en voor u staat gereserveerd. De vestigingsmanager heeft aangegeven het spijtig te vinden dat u in eerste instantie met het defecte artikel naar huis bent gestuurd en deze niet alvast is ingenomen. Om deze reden wilt hij u graag een kleine tegemoetkoming als gebaar aanbieden wanneer u het artikel in het filiaal komt afhalen. Wij gaan er vanuit u hiermee naar volledigheid te informeren. Met vriendelijke groet, Customer Care Department

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Vreemd dat communicatie via de website moet gaan. BCC heeft mijn contactgegevens en het beloofde belletje zou op z'n minst netjes zijn geweest.

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Mijn dochter heeft vanochtend de stofzuiger opgehaald. Van de BCCbeloftes nrs. 4 en 5 is niets gebleken: niet het meeste gemak noch de beste service. Van de belofte die (zoals in een eerdere reactie hierboven) door de vestigingsmanager werd gedaan is ook niets gebleken: mijn dochter kreeg geen kleine tegemoetkoming ...!! Ik ben HELEMAAL klaar met BCC. Dit is nu de 3e keer dat ik gedoe heb met de zogenaamde High Service van BCC. Eerst met een friteuse, toen met een TV en nu met de stofzuiger. Goedkoop zijn. Helaas ook in hun service :-( Nee, mijn klacht is niet tot tevredenheid opgelost. Mijn klacht is nl. helemaal niet opgelost door BCC.

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Vanochtend heeft mijn dochter de stofzuiger opgehaald. Mijn klacht is dus niet opgelost door BCC. BCC-beloftes nrs. 4 en 5 zijn niet waargemaakt. Van het meeste gemak en de beste service is niets gebleken. Helaas. Sterker nog: ook de belofte van de vestigingsmanager werd niet nagekomen. Mijn dochter heeft geen kleine tegemoetkoming ontvangen toen ze de oude stofzuiger inruilde tegen een nieuwe ...!! Ik ben HE-LE-MAAL klaar met BCC. Dit is nu de 3e keer dat ik te maken krijg met een belabberde service van BCC. Ja ze zijn goedkoop. En dat geldt ook voor de service die ze (niet) leveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van BCC

8 jaren geleden - Geachte mevrouw Smit, Ondanks ons voornemen en interne communicatie om de afhandeling in het filiaal correct te laten verlopen is de beloofde tegemoetkoming zaterdag vanuit het filiaal niet meegegeven. Wij hebben opnieuw contact opgenomen met de leidinggevende in het filiaal met daarbij het verzoek deze alsnog naar uw huisadres op te sturen. Nogmaals excuses voor het misverstand. Wij hopen dat u de aankomende tijd zorgeloos gebruik kunt maken van uw nieuwe stofzuiger. Met vriendelijke groet, Customer Care Department BCC elektro-speciaalzaken B.V.

BCC

Heeft op 18 augustus 2014 om 16:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Smit,

Ondanks ons voornemen en interne communicatie om de afhandeling in het filiaal correct te laten verlopen is de beloofde tegemoetkoming zaterdag vanuit het filiaal niet meegegeven.
Wij hebben opnieuw contact opgenomen met de leidinggevende in het filiaal met daarbij het verzoek deze alsnog naar uw huisadres op te sturen. Nogmaals excuses voor het misverstand.

Wij hopen dat u de aankomende tijd zorgeloos gebruik kunt maken van uw nieuwe stofzuiger.

Met vriendelijke groet,

Customer Care Department
BCC elektro-speciaalzaken B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over BCC is afgesloten door de melder van de klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van BCC beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Gisteren de tegemoetkoming van BCC per post ontvangen. Ik sluit de klacht af.

Emmiej

Heeft op 27 augustus 2014 om 13:13 geantwoord

Er is niet echt een oplossing geboden door BCC.
Ze hebben alleen maar geblunderd.
De stofzuiger is uiteindelijk door ons zelf opgehaald.
BCC reageert niet of laat.
Mij is beloofd dat geregeld zou worden dat de stofzuiger thuisbezorgd werd. Daar heeft BCC helemaal niks voor geregeld.
Mij werd beloofd dat een kleine tegemoetkoming klaar zou liggen in het filiaal voor als ik de stofzuiger op kwam halen. Niet dus. Het wordt mij nu toegestuurd. Zeggen ze. Maar afwachten of dat ook gebeurt.
High Service? Ik heb werkelijk geen idee wat BCC daar onder verstaat.

Alle klachten die gemeld zijn door