Mijn Klacht:
Ik heb in februari on line bij BCC een stofzuiger gekocht. Nu is die stuk. Ik heb gebeld met BCC hoe dit kan worden opgelost. Ik moet naar de winkel. Ik ga naar de winkel met stofzuiger en aankoopbon. De medewerker voert alles in de computer. Ik krijg een nieuwe stofzuiger. Die is niet op voorraad. Ik moet m’n kapotte stofzuiger mee terugnemen en terugkomen als ik bericht krijg. Dan moet ik wéér terugkomen met mijn kapotte stofzuiger op te kunnen ruilen tegen een nieuwe. Ik vraag of ik de kapotte niet achter kan laten en dat de nieuwe bij mij thuis wordt bezorgd. Dat kan niet. Ik zeg dat ik dit geen high service vind. Nl. dat ik voor mijn gemak on line bestel en thuis laat bezorgen en dat ik nu 2x naar een winkel moet komen omdat ze de stofzuiger niet ook bij mij thuis willen laten bezorgen. De medewerker zegt dat het high service is omdat ik een nieuwe stofzuiger krijg en dat het mij helemaal geen moeite kost om naar de winkel te moeten komen omdat ik in Teteringen woon en de winkel in Breda is …!! Ik ben boos weggegaan.
Gewenste Oplossing:
Als de stofzuiger gewoon bij mij thuis wordt bezorgd en ik niet opnieuw naar de winkel moet gaan. Ook niet om de kapotte in te leveren.
