Klacht: geen Prijsgarantie

jimhage op 01 juni 2015 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
BCC has resolved this complaint
Klacht opgelost op 8 juni 2015
Reactie van het bedrijf:

BCC heeft een email gestuurd met deze inhoud: Goedemorgen heer Hage, Naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl hebben wij contact opgenomen met ons filiaal Son en Breugel. U heeft hen inmiddels een folder van de Belcompany waarin de prijs...

Bedrijf BCC
Status Opgelost
Datum 1 juni 2015

Een klant heeft bij BCC geprobeerd de Samsung Galaxy Alpha te kopen met een prijsgarantie van 289 euro, omdat deze prijs ook bij de Belcompany gold. Ondanks het controleren van de prijs in een fysieke winkel, kon BCC de telefoon niet voor die prijs aanbieden, omdat de prijs niet online te vinden was. De klant vraagt zich af hoe dit past binnen de belofte van "High Service".

Mijn Klacht:

vandaag bij de BCC geweest om de Samsung Galaxy Alpha te halen met prijsgarantie van 289,-, tenslotte was exact deze telefoon 289,- bij de Belcompany en voldeed de prijs aan de voorwaarden betreffende de “prijsgarantie” zoals deze beschreven staat op de site van BCC. ’s middags had ik de prijs nog gecontroleerd in de dichtsbijzijnde winkel van de Belcompany. aangezien ik nog wat kadokaarten had liggen van de BCC, ben ik later op de middag naar de BCC winkel gegaan van Son en Breugel. BCC kon mij deze telefoon niet aanbieden voor deze prijs want het was niet op internet te vinden (alleen op pepper en in de winkel). wat is hier “High Service” aan?

Gewenste Oplossing:

minstens het meegeven van dit toestel voor de prijs zoals deze deze week bij de Belcompany winkels ligt nml 289,- anders mogen ze hun prijsgarantie voorwaarden weleens aanscherpen. als ze dit niet van plan zijn wil ik mijn geld terug van de kadokaarten die ik heb liggen; tenslotte had ik deze aangeschaft aangezien BCC DE prijsgarantie geeft!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 08 juni 2015 om 09:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

BCC heeft een email gestuurd met deze inhoud:
Goedemorgen heer Hage,

Naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl hebben wij contact opgenomen met ons filiaal Son en Breugel.

U heeft hen inmiddels een folder van de Belcompany waarin de prijs van de mobiele telefoon vermeld stond, kunnen tonen.

De prijs is door het filiaal hierop aangepast.

Wij vertrouwen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

BCC elektro-speciaalzaken B.V.

Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM