Klacht: Geen goede telefoon service!

op 16 april 2013 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Vaatwasser was stuk en na een korte onderzoek gegaan voor de siemens beste gestest cosumenten bond. Er waren veel aanbiedingen maar ben toch voor de wat duurdere van de BCC gegaan omdat ik dacht daar betere service zou krijgen.

Ik had besteld en betaald online. Vervolgens zou het Apparaat vandaag geleverd worden. Ik zat verlegen om het apparaat dus heb de eerst beschikbare dag genomen en zou thuis blijven voor onvangst. Ik ben dus de hele dag thuis gebleven omdat ik niet wist dat er online een tijd stond. Er stond gewoon Dinsdag dus niet verder gekeken. Ook geen mobiel dus ook geen SMS-je. Wat blijkt, ik moest even mijn kinderen van school halen (max 10 minuten en briefje op de deur) bij terugkomst vond ik een briefje van BCC in de deur. Vervolgens de bezorger gebeld en deze was al terug onderweg naar distributie centrum en kon niet terug komen. Jammer maar te begrijpen. Ik vervolgens de klantenservice gebeld van BCC om mijn frustratie te uiten en een nieuwe afspraak te maken. De meneer van BCC weet niet hoe hij met klachten van klanten om moet gaan. Ik werd beschuldigd dat ik mijn stem niet zo moest verheffen naar hem. Ja hallo ik ben gewoon gefrustreerd en dat vielt echt wel mee. Ik begrijp dat de chaufeur niet de hele dag kan wachten maar ik verwacht van BCC dat ze wel mensen bij de klantendienst hebben werken die bekwaam zijn. Nu moet ik weer 2 dagen wachten en een hele dag thuis blijven met geen garantie dat ik het apparaat ga krijgen want ik zou toch mijn kinderen van school moeten halen. Ik heb ook geen familie die voor mij de hele dag kan wachten.

Ik ben zeer teleurgesteld en ga de volgende keer gewoon voor de GOEKOOPSTE OPTIE

Gewenste Oplossing:

1: Ik zou graag een e-mailtje ontvangen met de bezorgtijden die je i.g.v. niet uitkomen van de door BCC gekozen tijd je dat kan veranderen ook als dat de volgende dag moet.
2: Vervolgens moeten de bezorgers wel rekening houden met mensen die niet de hele dag bij de deur kunnen wachten totdat hun komen.
3: Mensen die niet om kunnen gaan met klachten hebben geen plaats bij de klantendienst!

Een toegemoedkoming voor mijn verspilde dag!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb BCC een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van BCC beoordeeld.

BCC

Heeft op 19 april 2013 om 11:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Een dag van te voren krijgt u een sms met een bloktijd van 2 uur. Als u geen mobiel nummer heeft opgegeven, kunt u de bezorgtijden met uw ordernummer nakijken op www.bcc.nl of u kunt bellen met 0900-0555.
Wanneer u de bezorging mist, staat hier geen tegemoetkoming tegenover.
Bezorgers troffen een briefje aan de deur dat de wasmachine voor de deur geplaatst kan worden. Dit mogen zij niet doen, er moet voor ontvangst getekend worden.

Alle klachten die gemeld zijn door rooscraig