Mijn Klacht:
Ik had een afzuiger besteld . Bcc levert mij een verkeerde type . Ze komen om de afzuiger om te ruilen maar komen met de zelfde type . Dus chauffeur neemt beide afzuigers mee. En nu beschuldigd Bcc mij er van dat ik nog een afzuiger in bezit heb.
Ipv dat Bcc de chauffeur bent en vaagt wat er is gebeurt word er door 20000000 verschillende medewerkers gevraagd of ik toch nog een afzuiger heb.
Ik heb nu geen afzuiger en geen geld en we zijn nu inmiddels 3 weken verder . Dit is de eerste en de laatste keer dat ik wat bij Bcc bestel . Ik heb inmiddels met Vera ,Navin, Corine, Eliza, Yannick, Laura ,John contact gehad via mail en whats app. En telefonisch ook met een stuk of 2,3 medewerkers waarvan ik de naam niet meer weet. Ik heb gezegd dat ik wil dat de juiste afzuiger naar een Bcc filaal getuurd zou worden zodat ik de afzuiger zelf kon ophalen want ik ga niet weer een hele dag oo offeren en thuis blijven en wachten op de beziorger. Uurtje later krijg ik een mail waarin staat dat ik maar zelfs naar een Bcc filiaal moet gaan en het daar af te handellen .Nou dat is lekker . Bcc maakt den fout en ik moet dan een dag op offeren om het zelf maar uit te zoeken. Ik heb alle mails bewaard . Ik ben heel geduldigs geweest en uiteindelijk besloten m’n geld terug te vragen En telefonisch is mij verteld dat ik m’n geld terug zou krijgen . Ik wou dat via mail bevestig hebben waarna de medewerker genaamd Henk ofzo zei dat ze dat nooit doen. Dus ik dacht mooi probleem opgelost . Uurtje later word er door 2 verschillende medewerkers gevraagd of ik toch nog een afzuiger thuis heb liggen.
Ik eis m’n geld terug zodat ik naar een ander bedrijf kan gaan om de afzuiger te kopen zodat ik m’n keuken af kan bouwen .
Ergste vind ik nog dat BCC MIJ HET ALS DIEF WEG WILT ZETTEN ik heb 1000000 keer aangegeven dat de bezorger beide dozen heeft mee genomen en dan nog het lef hebben en vragen of ik misschien toch nog de afzuiger thuis heb liggen .
Gewenste Oplossing:
Geld terug
