Klacht: BCC Retour vermist

op 17 april 2019 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

2 weken geleden mijn BCC bestelling retour gestuurd omdat de speaker niet als nieuw uit de doos kwam (Overal kleine krasjes en een gele sticker met T4 erop) Vervolgens retour adres erop geplakt en afgegeven bij een DHL Parcelshop. Mevrouw van de parcelshop gaf aan dat ik een email zou krijgen met de track en trace en de verzendinformatie. Begin van de week contact opgenomen met BCC omtrent de retourstatus. Zij geven aan de retour nog niet te hebben ontvangen en ik het maar met DHL moet uitzoeken. Vervolgens DHL gebeld en hun geven aan dat ik geen email krijg omdat ze bij de parcelshop het label hebben gerpint, dus mijn gegevens niet bekend zijn. DHL geeft aan dat BCC een onderzoek kan starten naar mijn retourzending. En in het vervolg geeft BCC dus aan dat ik het met DHL moet uitzoeken. En waarbij je ook nog is een klantenservice hebt van BCC die je ook gewoon niet verder willen helpen. Ronduit schandalig en hier zal zeker een vervolg aan komen.

Weten waar mijn pakket is of dat de retour word verwerkt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 02 mei 2019 om 14:48 geantwoord