Klacht: Batterij levering bij BOL.COM

op 21 december 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Beste,
ik heb vrijdag 8 december 2017 een batterij besteld voor 23h59. Ik ben nu al 4 dagen aan het wachten op een batterij van Samsung. Als ik de slogan zou moeten geloven en wat er op de website staat zou ik deze al 3 dagen geleden moeten hebben. Ook snap ik niet waarom je keuzes kunt maken om te laten leveren tot 22u en dan toch niet mogelijk is. Hier heb ik dus extra voor moeten betalen. Ik heb regelmatig naar bol.com & Post.nl gebeld en deze schoven te schuld telkens op de andere organisatie. Er werd gezegd dat ik mijn geld terug zou krijgen maar op vandaag 13/12/2017 word er mij gezegd dat dit niet mogelijk is?

Jullie service is heel slecht.. ik had beter verwacht van bol.com

Als mijn pakketje op de juiste dag en tijdstip word geleverd. Ik heb alles verplaats zodat ik hier van 18u tot 22u zou zitten dus dan verwacht ik mijn pakketje ook.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 21 december 2017 om 17:28 geantwoord

Beste Laeticia,

Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken. Goed om te horen dat je al in bezit bent van je bestelling. Ik wens je fijne feestdagen toe!

Mina van bol.com

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -