Klacht: Batterij iPhone 6s plus

op 14 februari 2018 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Gisteren gebeld met mediamarkt Apeldoorn of ze een batterij voor de iPhone 6s plus hadden. Mij werd er verteld dat deze er niet was maar bestelt zou worden en vandaag 14-2 op het filiaal in Apeldoorn zouden zij tegen 12:00 uur. Ik vertelde ze dat ik moet werken tot 17:00 dat ik daarna langs zou komen. Dat was geen probleem ze bestelde er meerdere en de batterij zou er zijn.

Vandaag uit me werk naar de mediamarkt.. bij de balie zat echter maar 1 iemand die je kon helpen met telefoons.. er waren 3 wachtende klanten. Naar ruim een half uur wachten was ik aan de beurt.
Mij werd verteld dat er geen batterij voor de iPhone 6s plus was. “Moet u morgen maar terug komen” ik verteld dat ik gebeld gister gebeld had en het. Verhaal verteld… daar werd op gezegd we kunnen nooit zeggen of het product er de volgende dag is. En werd naar huis gestuurd

Hele slechte service van de mediamarkt.. ik hoop dat ze hier wat aan gaan doen

Als ze de beloofde afspraak naar gekomen waren..

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Batterij190