Klacht: Slechte kamers

Loubna boukayouh op 21 april 2025 over Bastion Hotel in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Graag wil ik hierbij een klacht indienen over ons verblijf in Bastion Hotel Rotterdam Alexanderium, van 17 april 2025 tot en met 30 april 2025, heb ik samen met mijn vrouw een verblijf geboekt bij u.

Bij aankomst kregen wij een kamer toegewezen op de vierde etage. Bij binnenkomst viel ons direct een onaangename geur op in de kamer, wat bij mijn vrouw leidde tot aanhoudende hoofdpijn en misselijkheid. Daarnaast bleek een deel van het ventilatierooster los te zitten, wat een onveilige situatie veroorzaakte, met name omdat dit zich direct boven de spiegel bevond. Waar wij ook onze kleding moesten ophangen in de kast.

Op de avond van 17 april heb ik deze problemen gemeld bij de receptie. Ik maakte mij vooral zorgen over de aanhoudende hoofdpijn en misselijkheid van mijn vrouw. De baliemedewerker gaf aan op dat moment geen oplossing te kunnen bieden en vroeg mij de volgende ochtend (18 april 2025) terug te komen. Op 18 april werd ons vervolgens een andere kamer toegewezen, kamer 526. Deze kamer was in orde.

Helaas ondervonden wij ook in deze kamer problemen. Op de avond van 18 april was er geen warm water beschikbaar. Wij hebben dit wederom bij de receptie gemeld. Omdat het probleem die avond niet opgelost werd, zagen wij ons genoodzaakt warm water met de waterkoker te maken om ons te kunnen wassen.

Wij vinden het zorgelijk dat wij gedurende de eerste twee dagen van ons verblijf meerdere incidenten hebben moeten ervaren. Voor een bedrag van €1.620,91 hadden wij een zorgeloos en comfortabel verblijf verwacht met bijbehorende service. Deze ervaringen hebben ons verblijf helaas negatief beïnvloed.

Wij verzoeken u vriendelijk om met ons mee te denken over een passende compensatie of alternatieve oplossing voor deze ongemakken. Wij hopen dat u onze klacht serieus neemt en zien graag uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Loubna Boukayouh Jürvyenn Spence

Gewenste Oplossing:

Geld terug! Ik wil graag naar een andere hotel. Of ik blijf hij Bastion maar dan wil ik wel een kamer waarbij alles gewoon netjes werkt en de 4 dagen waarbij ik elke dag moest verhuizen maar een andere hotelkamer gecompenseerd ga krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bastion Hotel over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Loubna boukayouh