Klacht: Yanga drank abonnement

op 17 april 2019 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ergens rond 20132014 heb ik mijn sportabonnement bij Basic fit opgezegd. Hierbij liep ook een Yanga drank abonnement via Basic fit echter liep deze gewoon door tot nu toe. Vorig jaar kreeg ik al via via te horen dat deze dus doorliep en heb ik hem bij de vestiging stop laten zetten. Echter kwam ik er dus vorig week erachter dat deze nog steeds liep, weer een jaar dus extra betaalt. Nogmaals naar de vestiging gegaan om het wederom stop te laten zetten.

Heel naïef natuurlijk om niet mijn afschriften in de gaten te houden maar dit betekent dus dat ik jaren heb betaalt voor iets wat ik niet eens kon gebruiken en wat ik dus eigelijk al had opgezegd..

Gewenste Oplossing:

Ik ga ervan uit dat het abonnement terecht door liep echter dat ik nu weer een jaar extra heb betaalt terwijl ik deze dienst op had gezegd vind ik niet terecht en vraag ik dan ook of er een mogelijkheid is om dit terug te krijgen met terugwerkende kracht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 18 april 2019 om 08:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Lucas,

Bedankt voor je bericht.

Graag ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen, maar helaas kan ik jouw lidmaatschap niet vinden in onze ledenadministratie.

Wanneer mogelijk ontvang ik graag jouw lid- of pasnummer. Is het daarnaast mogelijk dat het lidmaatschap op een andere naam staat en jij bij je inschrijving een ander e-mailadres hebt gebruikt?

Ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groet,

Rose van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Studentmaastricht