Klacht: tot 3 keer toe geld van mijn rekenig afschrijven terwijl ik geen lid meer ben!

op 11 februari 2019 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

tot 3 keer toe geld van mijn rekening afschrijven, kunt u dit niet meer doen en het bedrag van 20,95 op mijn rekening terug storten!
abna 0515631566 groet Jookje Goudsmit

geld terugstorten, en geen geld meer incasseren!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 11 februari 2019 om 14:10 geantwoord

Hi Jookje,

Bedankt voor je bericht.

Goed dat je hierover contact met ons opneemt.

Ik heb direct voor je gekeken in onze ledenadministratie. Op 16-1-2019 heb jij jouw lidmaatschap beëindigt. Met inachtneming van onze 30 dagen opzegtermijn is de einddatum van jouw lidmaatschap 16-2-2019.

Helaas is er iets misgegaan met de opzegging waardoor het volledige contributiebedrag voor de maand februari is geïncasseerd. Mijn excuses hiervoor. Uiteraard hoef je niet voor de volle maand te betalen. Het teveel betaalde bedrag van € 8,99 kun je daarom binnen 15 werkdagen van ons terugverwachten.

De contributie voor jouw laatste periode is hiermee afgerond. Er zal verder niets meer worden geïncasseerd.

Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Rose van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door jookje Zweedijk