Klacht: Toevoegen maandelijks opzeggen

op 11 februari 2019 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ingeschreven bij Basic-fit en het premium abonnement genomen, zodat ik de pas kan delen. Het is nog onzeker of ik de komende tijd op hetzelfde adres blijf wonen en of ik dan nog wel de pas kan delen met iemand.

Om die reden wil ik graag ‘maandelijks opzeggen’ toevoegen aan mijn abonnement, zodat ik straks niet alleen €30,00 per maand betaal voor een heel jaar.

Ik wil mijn abonnement voor de duidelijkheid niet opzeggen en mocht het zo zijn dat ik alleen moet betalen, kan ik het wijzigen naar een ander abonnement doordat ik het ene kan opzeggen.

Dit staat nergens in de voorwaarden vermeldt en bovendien gaat mijn contract ook pas in op 1 maart. Daarom zou ik graag (natuurlijk voor €9,00 extra) het maandelijks opzeggen toevoegen aan mijn abonnement.

Ik ben tevreden wanneer Basic-fit het maandelijks opzeggen kan toevoegen aan mijn premium abonnement.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 11 februari 2019 om 14:53 geantwoord

Hi Marissa,

Bedankt voor je bericht.

Goed dat je hierover contact met ons opneemt.

Bij inschrijving heb je gekozen voor een jaarovereenkomst. Het is niet mogelijk om hier tussentijds de optie “flexibel contract” aan toe te voegen.

In de administratie kan ik zien dat jouw herroepingstermijn al enige tijd geleden is verstreken. Dit betekent dat jouw huidige overeenkomst bindend is.

Wanneer je zelf geen gebruik meer wenst te maken van het lidmaatschap, dan kan je overwegen om deze over te dragen aan iemand anders. Dit kan kosteloos op jouw thuisclub geregeld worden.

Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag!

Rose van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door marrieesra