Klacht: Slechte Service

op 16 januari 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Op 28-10-2019 heb ik mijzelf aangemeld bij Basic-Fit. Ik zou 2 (of 3) maanden gratis sporten krijgen, heel fijn dus.

Na mijn eerste training had ik al direct in de gaten dat de vestiging in Overvecht één grote ramp is. Veel te druk, alles ligt doorelkaar en gewichten verspreid door de hele zaal. Dit traint echt verschrikkelijk. Het personeel doet ook geen enkele moeite om de zooi op te ruimen. Verder is er ook al 5 keer contributie afgeschreven terwijl ik nog geen 3 maanden lid ben en ook nog eens 3 maanden gratis sporten had! Ik heb hierover op 9-01-2020 een klacht naar de klantenservice gestuurd maar daar heb ik helaas geen antwoord op en na het internet een beetje doorzocht te hebben, lijkt dit vaker voor te komen.

Het support call nummer van de klacht is 05775205.

Ik zou graag per direct mijn lidmaatschap willen beëindigen en mijn contributie teruggestort hebben.

1 dag geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

22 uur geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

22 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 17 januari 2020 om 11:29 geantwoord

Heeft op 17 januari 2020 om 14:45 geantwoord

Erg magere oplossing. Ik moet nu dus gewoon nog bijna een jaar contributie gaan betalen voor een sportschool waar ik niet fijn kan trainen omdat jullie je personeel niet gemotiveerd genoeg krijgen om hun werk fatsoenlijk te doen. Jammer, maar aan de grote hoeveelheid soortgelijke klachten lijkt het erop dat dit in het beleid van Basic Fit zit.

Alle klachten die gemeld zijn door Joshua1234