Klacht: Registreren lukt niet

op 10 juli 2019 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Als ik mijn basic fit pas wil registreren op mijn basic fit app, krijg ik elke keer de melding club niet gevonden terwijl ik gewoon het nummer op de achterkant van het pasje gebruik.

Als ik mijn app kan registreren aan de pas

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Basic Fit

1 maand geleden - Hi Luc,Bedankt voor je bericht.Wat vervelend dat het niet lukt om jezelf te registreren in onze app. Dit los ik graag voor je op. Wil je in een reactie op dit bericht alsjeblieft jouw pasnummer en geboortedatum sturen?Ik hoor het graag.Met vriendelijke groet,Enya van Basic-Fit

Bericht van Basic Fit

1 maand geleden - Hi Luc,Helaas hebben wij de gevraagde gegevens nog niet van jou mogen ontvangen.Zou je ons jouw pas- of lidnummer en geboortedatum willen geven alsjeblieft? Dan helpen wij je graag verder!Graag horen wij van jou!Met vriendelijke groet,Chantal van Basic-Fit

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 12 juli 2019 om 10:22 geantwoord

Beste Luc,

Graag willen wij jou van dienst zijn. Hiervoor hebben wij wat aanvullende gegevens nodig.

Zou je ons jouw pas- of lidnummer en geboortedatum willen geven alsjeblieft? Dan kunnen wij het probleem voor je verhelpen.

Chantal van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door LuKi123