Klacht: Problemen abonnement

op 26 maart 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Sinds december 2019 heb ik problemen met mijn abonnement bij Basic Fit waardoor ik geen online account op de website heb en ik geen gebruik kan maken van de sportschool door inactieve pas. Sportschool stuurt door naar hoofdkantoor. Hoofdkantoor op geen enkele normale manier bereikbaar. E-mail etc wordt niet of pas na enkele weken beantwoord net als het contactformulier op de website. Antwoorden die volgen geven aan dat mijn persoonsgevens niet voorkomen in hun bestand, terwijl ik nog geen jaar lid ben. Uiteindelijk telefonisch contact gekregen in februari met debiteuren beheer door achterstand. Afspraak gemaakt bij beide partijen. Basic Fit komt afspraken niet na want er is nog steeds niet gecommuniceerd waarom mijn klantgegevens onbekend zijn geraakt en inmiddels krijg ik zonder vermelding een ingebrekenstelling thuis op de mat met dreiging tot incassobureau etc. Middels telefoon dus ook in februari mijn lidmaatschap opgezegd omdat ik gee. toegang heb tot mijn account maar ook hiervan dus nogsteeds geen enkele bevestiging.

Ik wil weten waardoor dit probleem is gekomen waarbij ik geen gebruik meer kan maken van de service van basic fit(online omgeving en sportschool) Daarnaast wil ik de maanden dat ik geen gebruik heb kunnen maken van Basic Fit compensatie op de contributie. En Basic fit mag als internationaal bedrijf wel eens gaan zorgen voor een normaal functionerende klantenservice .

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 27 maart 2020 om 08:02 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Chde

1 week geleden - Geachte heer/mevrouw, Dit is het meest simpele antwoord wat een bedrijf kan geven: betalen en dan is het opgelost. Nou ik betaal helemaal niets want er wordt in dit hele verhaal van jullie nergens gerefereerd naar mijn vraag/probleem: mijn account is offline gegaan in december en ik wil weten waarom en hoe dit is gekomen. Dit is ontstaan VOORDAT ik een refund heb uitgevoerd dus verzoek ik aan jullie: steek wat meer efford in het probleem van jullie klant en kom met een antwoord waar ik wat aan heb. Daarnaast heb ik ook aangegeven dat mijn contract per maart 2020 stopt want dan ben ik een jaar lid. Na dit alles zie ik geen enkel reden dit dan ook te verlengen en ook hier geven jullie geen antwoord op!! Dit is in februari ook per e-mail gecommuniceerd naar debiteuren beheer welke dit door zou zetten naar klantenservice. Graag zie ik een passende reactie tegemoet waar ik wat aan heb en daadwerkelijk antwoord is gegeven op het probleem.

Heeft op 27 maart 2020 om 10:01 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Alle klachten die gemeld zijn door Chde