Klacht: Opzegging

op 30 juni 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Heel de maand Juni heb ik al geprobeerd om mijn abonnement op te zeggen, maar krijg geen reactie terug op mijn mails. Ze zijn totaal niet te bereiken en de werknemers bij Basic Fit konden mij ook niet helpen.

Als mijn abonnement opgezegd is en automatisch incasso stopgezet wordt, want ik lees van zoveel recensies dat er de bedragen gewoon verder geincasseerd worden.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 30 juni 2020 om 07:57 geantwoord

Beste Tuan,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht, wij waarderen dit enorm.

Ik heb het direct nagekeken en zie dat de opzegging succesvol is verwerkt in onze administratie. Spijtig genog hebben wij geen e-mailadres geregistreerd staan, tevens staat dit lidmaatschap op een andere naam waardoor ik de bevestiging niet zomaar kan mailen naar het e-mailadres wat je hebt opgegeven. Ik wil je vriendelijk vragen om de accounthouder zelf contact met ons op te laten nemen, zodat we een e-mailadres kunnen verwerken en een bevestiging kunnen sturen van de opzegging. Wij zijn bereikbaar per Live Chat, e-mail en via onze Social Media kanalen.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen we dat graag.

Het Social Team van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Tuan D. Ngo