Klacht: Opzeggen

op 27 maart 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Goedendag,

Ik ben lid bij Basic Fit. Ik heb echter mijn kaartnummer niet opgehaald en ben inmiddels ook verhuisd. Ik wil dus opzeggen, aangezien ik nu toch niks kan. Maar dat moet via je account, aangezien ik geen account kan aanmaken omdat ik mijn pastje nooit heb opgevraagd. Wil ik graag een e-mailadres waarnaartoe ik dat kan e-mailen.

Dat is ook nergens te vinden en erg slecht! Ik ben hier nu al veel tijd aan kwijt!

Ik wil gewoon kunnen opzeggen per direct

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 27 maart 2020 om 08:21 geantwoord

Beste Priscilla,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht, wij waarderen dit enorm.

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat jij dit zo ervaart. Sinds mei 2019 zijn wij niet meer telefonisch bereikbaar, Basic-Fit heeft er voor gekozen om digitaal te gaan. Je kunt ons hierdoor bereiken via onze Live Chat, per e-mail of via onze Social Media kanalen.

Jouw opzegging is in goede orde ontvangen en verwerkt in onze ledenadministratie. Je hebt een lidmaatschap afgesloten bestaande uit een contractduur van minimaal 52 weken. Op grond van je lidmaatschapsovereenkomst en de Algemene Voorwaarden is de einddatum van je lidmaatschap: 22-5-2020. Binnen enkele ogenblikken ontvang je hier een bevestigingsmail van, kijk ook voor de zekerheid in je spambox.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, indien er nog andere vragen zijn hoor ik dat graag.

Het Social Team van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door priscilla-kr