Geboden Oplossing:
Beste Chantal,
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht. Dit waarderen wij enorm!
Vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan, betreft jouw lidmaatschap. Ik heb dit direct voor je nagekeken. Voor de periode waarin onze clubs waren gesloten (15-12-2020 tot 19-5-2021), hoef je niets te betalen. Voor al onze leden hebben wij de betalingen toen stopgezet.
Op het moment van verwerken, had je de contributie voor de periode 1-12-2020 / 28-12-2020 reeds voldaan. Dit betekend dat je een bedrag teveel hebt betaald van € 9,99 (contributie periode 15-12-2020 / 28-12-2020). Dit bedrag is als tegoed verwerkt op jouw lidmaatschap.
Sinds 19-5-2021 zijn onze clubs weer heropend en is het betalingsproces hervat. Per 23-5-2021 is jouw lidmaatschap beëindigd. De contributie voor de periode 19-5-2021 / 22-5-2021 dient nog voldaan te worden. Dit betreft een bedrag van € 2,85. Deze betaling is verrekend met het tegoed. Hierdoor hou je een resterend tegoed over van € 7,14 (€ 9,99 - € 2,85).
Ik laat het bedrag van € 7,14 terugstorten op het bij ons bekende rekeningnummer. Dit bedrag zal binnen 15 werkdagen op je rekening worden bijgeschreven.
Excuses voor het ongemak.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag!
Met vriendelijke groet,
Team Social Basic-Fit