Klacht: Nooit meer iets vernomen…

Chellie71 op 01 juli 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Na tig keer contact gezocht te hebben met Basic-Fit over een onopgeloste klacht probeer ik het via dit medium maar weer eens.
Per 1 april abonnement opgezegd en tm 8 mei betaald. Zou graag het teveel betaalde geld van 1 april tm 8 mei retour ontvangen alsmede het teveel betaalde geld over de maanden dat jullie gesloten waren. Dwz: vanaf 26 maart. Had gekozen voor bevriezen van het abonnement maar aangezien ik mijn abonnement opgezegd heb, zou ik graag het geld retour ontvangen.

Terugbetaling van het geld waar ik recht op heb.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 02 juli 2020 om 09:56 geantwoord

Beste Michele,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht, dit waarderen wij enorm.

Wat vervelend om te horen dat jij tot op heden nog geen reactie hebt gekregen. Ik ben het direct voor je gaan nakijken en zie dat de naam welke jij hebt vermeld in de klacht niet overeenkomt met de geregistreerde naam van het lidmaatschap. Mocht jouw achternaam tussentijds gewijzigd zijn, dan horen wij dat heel graag van je. Ik kan je in dit geval het beste adviseren om een e-mail te sturen naar: [email protected]

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Het Social Team van Basic-Fit

Chellie71