Klacht: Nieuwe opneningstijden

op 01 augustus 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Sinds de heropening zijn 24/7 clubs doordeweeks om 22:30 dicht en in het weekend zelfs om 16:00.
Ik heb er begrip voor dat de clubs voorlopig snachts dicht zijn aangezien er anders in deze tijden extra personeel ingehuurd moet worden. Waar ik echtet geen begrip voor heb is dat de 24/7 clubs niet tot 22:30 geopend zijn in het weekend
, want voor de sluiting door corona waren er ook tot deze tijden personeel aanwezig, dus brengt dut geen extra kosten mee tegenover de gebruikelijke situatie. Leuk dat Basic fit de omzet wil boosten door deze wijziging in te voeren, maar door deze wijzigingen kunnen ik en veel andere mensen niet meer sporten in het weekend, terwijl ik speciaal voor de ruime openingstijden lid ben geworden.

Wanneer de 24/7 clubs weer tot 22:30 open zijn in het weekend en er niet meer over de rug van de klanten wordt bespaard.

Mocht er op korte termijn geen verandering komen, zal ik overwegen om naar fit for free te gaan. Hier zijn betere voorzieningen en het voordeel dat basic fit had (ruime openingstijden) is niet meer van kracht.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 04 augustus 2020 om 08:39 geantwoord

Beste Wesley,

Wat vervelend om te vernemen dat jij dit zo ervaart.

Momenteel volgen alle 24/7 clubs de reguliere openingstijden. Wanneer de clubs weer 24/7 zullen openen is nog niet bekend.
De reguliere openingstijden zijn door de weeks van 08:00u (sommige clubs om 07:00u) tot 22:30u en in het weekend van 09:00u tot 16:00u.

Onze oprechte excuses voor het ongemak! Wij hopen snel onze clubs weer 24/7 te kunnen openen.

Het Social Team van Basic-Fit

Heeft op 04 augustus 2020 om 11:01 geantwoord

Makkelijk excuus maar veranderd niks aan het feit dat de clubs voor corona ook langer bezet waren met personeel in het weekend. Nu KIEST basic fit er zelf voor om geen personeel meer in te huren op die uren zodat de club dicht is na 4uur.

Nogmaals ik snap het dat je als bedrijf geen extra kosten wilt maken, maar op deze manier zijn jullie zo vroeg dicht om geld te besparen tegenover de reguliere situatie en dat is niet oke.

Alle klachten die gemeld zijn door Klachtoverbasicfittijden