Klacht: niet naleven van coronamaatregelen

op 02 augustus 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

apparatuur wordt niet schoongemaakt na gebruik. Als ik de mensen erop aanspreek zegt men: niemand doet het. Verder is het erg stoffig en zijn er geen looproutes. De baiemedewerker zit maar achter de balie en controleert niet of de sporters zich aan de regels houden. Ik vind dit een slechte zaak

als de baliemedewerker de sporters wijst op hun gedrag (schoonmaken na gebruik), looproutes aanbrengt en de vloeren en apparaten goed worden schoongemaakt. Er ligt altijd een dikke laag stof op de plekken waar de stofzuiger niet bij kan.

Baliemedewerker mag vaker van zijn stoel komen en de boel controleren; het coronavirus is nog niet weg!

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 04 augustus 2020 om 09:20 geantwoord

Beste Grace,

Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat jij dit zo ervaart! We proberen altijd te zijn om de kwaliteit van de service te verbeteren en we doen er alles aan om de situatie op te lossen.

Om welke club gaat dit? Aan de hand daarvan kan ik dit doorsturen naar de juiste personen binnen onze organisatie zodat zij dit verder kunnen oppakken!

Ik wil je onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak!

Het Social Team van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Devsie