Klacht: Lidmaatschap ontbinden

op 27 maart 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Basic fit,

Ik heb op 07-03-2020 online een lidmaatschap (1) afgesloten ter waarde van
33,99 euro. Hiervan heb ik een bevestigingsmail ontvangen zie foto. Helaas
werkte op 08-03-2020 de verkregen QR code niet en was er niemand aanwezig
(ook niet na het bellen aan de balie) om mij hiermee te helpen.

Na zeer gefrustreerd te zijn en toch te willen sporten heb ik daar ter
plekke op 08-03-2020 een nieuw lidmaatschap (2) afgesloten ter waarde van
28,99 euro.

Nu heb ik meermaals geprobeerd in te loggen op mijn.basicfit, maar hij
geeft hierop voor beide lidmaatschappen het volgende aan: zie foto’s. Dit
is erg vreemd gezien ik na afgelopen week langs de sportschool op
Herculesplein te zijn geweest ik de volgende lidmaatschapnummers

– 128394355
– 128394352

heb meekregen (deze stonden volgens de medewerker achter de balie gekoppeld
aan mijn naam: Mahelany Aarts en e-mailadres: mahelanyaarts@gmail.com.

Helaas is het bedrag van 33,99 voor lidmaatschap (1) wel afgeschreven,
terwijl ik hier overduidelijk geen toegang tot heb, zonder QR code geen
pasje, oftewel geen toegang.

Het is hierom dat ik het bedrag van 33,99 voor lidmaatschap (1) heb
teruggeboekt via mijn ING, dit bedrag hoeft dus na het ontbinden niet
nogmaals teruggeboekt te worden.

Desalniettemin ben ik zo teleurgesteld in zowel de online toegang tot
aangeboden faciliteiten als de klantenservice. Het feit dat ik hier niemand
over kan bellen en na 48 uur geleden hierover al een mail te hebben
gestuurd nog steeds geen contact te krijgen is schandalig. Ik heb dan ook
besloten elders te gaan sporten.

Bij deze dus mijn officiële ontbinding(sbrieven) voor zowel lidmaatschap
(1) (2).
De ontbindingen zijn bij deze op 14-03-2020 per e-mail en
postbrief verzonden, ruim binnen de 14 dagen opzeg termijn.

Mvg,
Mahelany Aarts

Gewenste Oplossing:

Als beide lidmaatschappen ontbonden zijn en ik mijn geld teruggestort heb.

Momenteel is alleen lidmaatschap 2 ontbonden. Lidmaatschap 1:

Naam: Mahelany Aarts
Lidnummer: 128394355
Kaartnummer: 102804050

Is geen gehoor aan gegeven en hoort ook binnen de 2 weken opzegtermijn ontbonden te zijn!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 27 maart 2020 om 08:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door mahelanyaarts