Klacht: Krijg geen reactie om mail of via de teamleider van de locatie waar ik sport.

Wendy1975veghel op 10 september 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Half juni heb ik een mail gestuurd naar basic fit om te overleggen of ik mijn abonnement bevroren kon blijven als de sportschool weer open zou gaan ivm Corona. Bij mij is namelijk borstkanker ontdekt en ik moest gaan bestralen en chemotherapie. De prognose is best goed dus als ik hersteld ben raadt de oncoloog mij aan om weer mijn sporten op te pakken. Maar dit duurt nu zeker enkele maanden. Op deze mail heb ik geen reactie gehad.
Mijn vriendin waar ik altijd mee ga sporten is voor mij gaan navragen op de sportschool of mijn abonnement tijdelijk stop kon worden gezet. Ze zeiden aldaar (locatie Veghel) dat dit in deze situatie wel kon. Ik zou alleen nog een bevestiging krijgen. Vervolgens hoorde ik niets. Mijn vriendin heeft meerdere malen contact gezocht en ik zou echt n bevestiging krijgen. Vorige week zag mijn vriendin voor t eerst de teamleider (toezeggingen waren gedaan door andere medewerkers maar wel in overleg met de teamleider gaven hun aan). Hij zei mijn vriendin dat ik beter mijn abonnement stop kon zetten. Maar dit wil ik niet. Mijn abonnement is stop gezet voor basic fit toen hun dit uitkwam. Deze maanden ben ik dan kwijt. En dit bericht kwam nadat mijn abonnement weer voor n jaar verlengd was. En ik heb geen abonnement dat ik t hele jaar kan opzeggen. Toen mijn vriendin dit uitlegde zei hij dat hij dan niets voor mij kon betekenen. Hij kon alleen t hoofdkantoor een mail sturen om te vragen of ze op mijn mail konden reageren. Ik heb ook een aantal keren n live chat opgevraagd maar dat lukt ook niet.
Ik vind t ontzettend teleurstellend dat er in mijn situatie niemand bij basic fit even contact met mij opneemt. Ik ben bezig met chemotherapie en om heel hard te werken aan mijn herstel en nu moet ik mijn energie die ik zo hard nodig heb in zoiets stoppen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou het fijn vinden als gewoon even iemand van basic fit de moeite zou willen nemen om contact op te nemen met mij om te overleggen wat we nu tijdelijk met mijn abonnement kunnen doen. Zodat ik me kan concentreren op mijn herstel en hopelijk daarna weer met mijn vriendin mee kan gaan sporten.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 11 september 2020 om 08:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Wendy,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht, dit waarderen wij enorm.

Wat onwijs vervelend om te horen dat jij in verband met een medische reden voorlopig niet kunt sporten.

Ik wil je graag verder helpen met het zoeken naar een passende oplossing en hiervoor heb ik jou dan ook een e-mail gestuurd. Houd hiervoor je spambox goed in de gaten want wellicht is de e-mail hierin beland.

Ik zie jouw reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Het Social Team van Basic-Fit

Wendy1975veghel

Heeft op 12 september 2020 om 16:54 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Het voorstel van basic fit was om mijn abonnement op te zeggen met een opzegtermijn van 30 dagen. Hier ben ik het niet mee eens. Ik heb een aantal maanden betaald dat de sportschool gesloten was door Corona. En omdat zij 3 maanden niet hebben gereageerd op herhaalde manieren van contact zoeken zou ik nu daarvoor moeten betalen. Ik heb gevraagd voor een andere oplossing. Een beetje jammer vind ik ook dat ik geen excuses kreeg voor het feit dat ze pas na 3 maanden en nadat ik het op klacht.nl pas reactie kreeg.

Alle klachten die gemeld zijn door Wendy1975veghel