Klacht: Inloggen niet mogelijk

Leslie Deliaert op 19 januari 2022 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Reeds 4 weken , sinds vernieuwen van de app, kan ik niet meer inloggen om te reserveren. Na 30 mails is dit probleem nog steeds niet opgelost en ook het personeel zelf slaagt er niet in. Ik krijg steeds hetzelfde antwoord van hoofdkantoor maar geen oplossing. Betalen doe ik wel nog !

Gewenste Oplossing:

Oplossen inlogprobleem

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 20 januari 2022 om 08:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Leslie Deliaert