Klacht: Incasso

op 19 januari 2019 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik heb een incasso brief van basic fit ontvangen ik moet 224,87 betalen.
Ik had een betalingsachterstand.
Ik snap dat ik een incasso brief binne krijg.
Alleen ik heb thuis geen waarschieuwingsbrief ontvangen of paar maanden geleden ook niet .
Ik wil graag mijn achterstand betalen alleen incasso is net te veel dat zou mij nooit lukken.
Als ik zelf bewust was dat ik achterstand zo een grote achterstand had dan had ik echt wel betaald
Ik dacht namelijk dat het ging om een maand achterstand.
Ik hoop dat u mij verder kan helpen hier in want incasso betalen nu zou mij echt veelste veel zijn
Ik kan namelijk cannock chasr incasso niet bereiken het is weekend namelijk en basic fit ook niet

Ik ben echt bereid om mijn achterstand te betalen
En zou u aub incasso weg kunnen halen want het was totale mis verstand ?

Vriendelijke groeten
Deniz Avci

Wanneer ik mijn achterstand kan betalen en wanneer incasso word weggehaalt

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 22 januari 2019 om 12:33 geantwoord

Hi Deniz,

Bedankt voor je bericht.

Ik begrijp dat dit een vervelende situatie is voor je.

Ik heb zojuist geprobeerd je telefonisch te bereiken om jouw situatie even samen te bespreken. Helaas heb ik je niet te pakken kunnen krijgen, vandaar dat ik je via deze weg bericht.

In ons systeem zie ik dat je lid bent geworden op 11 mei 2017 via de Kiosk op de club. Je hebt hierbij gekozen voor een jaarlidmaatschap, bent akkoord gegaan met onze algemene voorwaarden en je hebt direct de contributie voor jouw eerste periode betaald.

Op 12 oktober 2017 heb je voor het eerst jouw contributie gestorneerd, ofwel laten terugstorten op je rekening. Dit heb je meerdere malen gedaan tot aan 12 november 2018. Hierdoor wordt jouw schuld natuurlijk steeds hoger.

Wel heb je af en toe een betaling gedaan via de bank, zoals op 29-11-2017 en 4-1-2018. Echter is dit niet voldoende geweest om alle schulden weg te nemen.

We hebben aanmaningen proberen te sturen op 26-11-2018 en 7-1-2019, echter is er geen e-mail adres van jou beschikbaar in ons systeem.

Jouw lidmaatschap is inmiddels stopgezet per 10 februari 2019. Helaas betekent dit wel dat je nog tot die datum contributie dient te betalen.

Ik wil je daarom vriendelijk verzoeken contact op te nemen met het incasso bureau Cannock Chase. Je kunt dan met hen bespreken hoe je de betalingsachterstand kunt voldoen.

Ik hoop dat alles zo een beetje duidelijk is voor je. Mocht je verder nog vragen hebben, stel ze gerust!

Rose van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Denizavci50