Klacht: Ik wil me geld terug

op 15 september 2021 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik die gister avond graag lid wouw worden bij Basic Fit , alles was gelukt krijg ik geen mail binnen ik dacht ik wacht tot vandaag krijg ik een mail binnen van oeh, je was er bijna Kaila
Klik ik op de link staat er wegenis technische reden kan jouw aanvraag niet worden behandeld , sorry voor het ongemak ik heb het al betaald alles , ik vindt dit niet kunnen! Wil mijn geld terug!!

Geld terug €19,99 euro wil ik graag terug hebben!

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 15 september 2021 om 08:53 geantwoord

Beste Kaila,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht, wij waarderen dit enorm.

Ik heb het direct nagekeken en zie dat jouw inschrijving succesvol is verwerkt in onze ledenadministratie! Welkom!

Binnen enkele minuten ontvang je een QR-code per mail, kijk ook voor de zekerheid in je spambox.
Omdat jij net lid bent en nog geen pasje hebt kun jij de eerste keer sporten zonder reservering. Je kunt gewoon naar de club komen en je pasje ophalen bij de kiosk met jouw QR-code. Hierna kun je een account aanmaken en de volgende keren Gymtime reserveren via de app.

Mocht je dit lidmaatschap willen herroepen, dan hoor ik het graag. Het te veel betaalde bedrag wordt dan teruggestort op het bij ons bekende rekeningnummer.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Laat het ons gerust weten als je verder nog vragen hebt.

Het Social Team van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Kaila