Klacht: Ik kan niet inloggen op de app

op 18 januari 2019 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik gebruik dezelfde inloggegevens als op de website van Basic Fit maar ik kan niet inloggen op de Basic Fit app. Heb dan maar een les laten lopen op het videoplatform op mijn tablet via de website, maar die hapert om de paar seconden. Is dat omdat ik op een tablet via de website ga ipv via de app? Ik kan echter niet inloggen op de app.

Als het probleem opgelost is.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 21 januari 2019 om 11:19 geantwoord

Hi Christel,

Bedankt voor je bericht.

Vervelend om te vernemen dat het inloggen via de Pro Coach applicatie niet lukt.

Belangrijk om te weten is dat je jezelf voor de app en My Basic-Fit apart dient te registreren. Ik heb je zojuist aangemeld voor de Pro Coach. Jouw (tijdelijke) inloggegevens heb ik per e-mail naar je verzonden.

Helaas werkt het casten naar de ChromecastApple TV nog niet optimaal. Achter de schermen is onze ontwikkelaar al enige tijd bezig om dit probleem op te lossen. Spijtig genoeg nog zonder positief resultaat.

Gelukkig hebben wij wel een alternatief gevonden zodat je toch onze GXR-lessen thuis via de TV kunt volgen.

Dit alternatief werkt via de Chrome internetbrowser op jouw Smartphone of Tablet. Als je via deze browser naar www.mybasic-fit.com gaat, kan je daar inloggen met jouw “Mijn Basic-Fit account”. Zoek de les die je wilt volgen en klik op het cast icoon om deze les naar jouw TV te streamen.

Ik hoop dat alles nu naar behoren gaat werken. Mocht je verder nog vragen hebben, stel ze gerust.

Rose van Basic-Fit

Heeft op 24 januari 2019 om 21:32 geantwoord

Ik kan nu inloggen, maar wil de filmpjes afspelen op zolder op mijn tablet, dus niet casten naar mijn tv. Ik heb eigenlijk speciaal een tablet gekocht voor de Basic Fit lessen. Helaas haperen de filmpjes om de 3 seconden, dus helemaal niet bruikbaar. Ben enorm teleurgesteld.

Alle klachten die gemeld zijn door Christel Demeulemeester