Klacht: HULP?

el b op 11 maart 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Basic Fit has resolved this complaint
Klacht opgelost op 14 maart 2016
Reactie van het bedrijf:

Beste Kaoutar, Bedankt voor je bericht. Ik heb gekeken naar jouw lidmaatschap. Ik zie dat wij een restitutieverzoek hebben gedaan op 11-2-2016 van €10,69. Vanaf die datum kan het maximaal 15 werkdagen duren dat jij het bedrag ontvangt. Wij hebben...

Bedrijf Basic Fit
Categorie Sportclub/-school
Status Opgelost
Datum 11 maart 2016

Een klant van Basic Fit heeft drie jaar lang zijn lidmaatschap betaald via automatische incasso, maar ontving na uitschrijving op 11 februari 2016 geen terugbetaling van een te veel betaald bedrag van 10,69 euro. Na herhaaldelijk contact met de klantenservice, die aangaf dat het bedrag was overgemaakt, bleef de klant zonder oplossing en kreeg geen verdere reactie op zijn e-mails.

Mijn Klacht:

Ik ben 3 jaar lang klant geweest elke maand netjes betaald via automatische incasso. op 11 februari 2016 heb ik een mail ontvangne vn de klantenservice omdat ik mij heb uitgeschreven dat ik het teveel betaalde bedrag 10,69 binnen 15 werkdagen terug zou krijgen, dat is niet gebeurd. Ik heb na een maand contact opgenomen via de mail dat het bedrag nog steeds niet is overgeschreven op mijn bankrekening nummer. Klantenservice gaf aan dat het wel is overgeschreven en mij niet meer verder kan helpen..

Wordt er zo omgegaan met een oude klant die altijd netjes heeft betaald???? waarom werd er wel netjes elke maand het bedrag van me rekening afgeschreven en het storten van 10,69 niet??

Klantenservice is niet meer op mijn mailtjes in gegaan nadat ik duidelijk aangaf dat er misschien iets miss is gegaan tijdens het overschrijven?? maar klantenservice bleef bij hun punt dat het wel is gebeurd!!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer er netjes mijn 10,69 teveel betaalde bedrad terug wordt gestort. Ik heb ook netjes 3 jaar lang betaald terwijl ik in de 3 jaar maar 2 keer ben komen sporten! gaat niet om het bedrag maar om het feit dat jullie er zo mee omgaan!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 14 maart 2016 om 10:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kaoutar,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb gekeken naar jouw lidmaatschap. Ik zie dat wij een restitutieverzoek hebben gedaan op 11-2-2016 van €10,69. Vanaf die datum kan het maximaal 15 werkdagen duren dat jij het bedrag ontvangt. Wij hebben het gestort op NL34INGB0754471713.

Als je het bedrag echt niet kan vinden op je rekening dan kan je mij een mail sturen naar [email protected].

Ik wens je nog een fijne dag.

Met vriendelijke groet,

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM