Klacht: Groepsled verwijderd

op 05 april 2019 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Beste heermevrouw,

Sinds een maand geleden is er bij onze sportschool de live groepsles GRIT 2x extra ingepland op het rooster (donderdagzaterdag). Dit doordat er positieve reacties kwamen en het aanbod groter werd.
Helemaal omdat er afgelopen week de nieuwe release van de les is gelanceerd werden steeds meer sporters het enthousiasme om zich bij de les aan te sluiten.
Helaas is er door een medewerker van BasicFit buiten onze locatie besloten om de groepsles per, direct van het rooster te halen. Dit is zonder overleg met de sporters en instructeur gedaan. De reden hiervoor is voor mij tot zover onbekend. Helemall omdat het aanbod groot is en het een populaire les is.
Mijn vraag is voor hulp van u hierin om het mogelijk te maken de les terug te laten zetten op het rooster.

Ik hoor graag van u.

V.Hekker

Wij zou als sporters tevreden zijn wanneer de lessen terug op het rooster gezet kunnen worden. Lijkt mij niet te veel geeist als de lessen namelijk ook makkelijk binnen 1 uur besloten van het af te halen.
Voor nu dank u vriendelijk om deze klacht in behandeling te nemen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 11 april 2019 om 15:44 geantwoord

Beste Vincent,

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend om te vernemen dat één van jouw favoriete groepslessen is komen te vervallen!

Ik heb direct contact opgenomen met de betreffende vestiging, om de reden hiervan te checken.

Waarom een club er voor kiest om een bepaalde les te laten vervallen, kan te maken hebben met verschillende factoren. In dit geval lag het aan de vraag vanuit de leden.

Voor deze Live Groepsles was er in het algemeen niet genoeg vraag, waardoor het voor de club niet langer rendabel genoeg was, om hiervoor een instructeur in te huren.

Vanuit de klantenservice kan ik geen invloed uitoefenen op deze beslissing. Ik heb jouw feedback dan ook doorgestuurd naar de manager van de betreffende vestiging, zodat hij of zij ervan op hoogte is, dat deze les erg gemist wordt.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag!

Chantal van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door VHekker96