Klacht: geld terug vorderen

basicshit op 22 september 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij de afrekening hadden wij ongeveer 350 euro te goed,
na een aantal keren per telefoon en mailen nog steeds geen reactie, die is aan de orde van de dag bij basic fit, echt nog nooit een bedrijf gezien die express zo slecht is te bereiken. eerst heeft het mij 2 weken lang gekost om 5 memberships te cancelen echt insane. SCHANDALIG!!!

Gewenste Oplossing:

het wordt gewoon tijd dat je ons geld terugstort. het gaat hier bij niet werken want vergeten ga ook het niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 23 september 2020 om 09:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mauro,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht. Ik vind het erg vervelend om te horen dat jij dit ervaart!

Ik zie dat er 4 lidmaatschappen op jouw naam waren, deze zijn alle 4 beƫindigd. Ook zie ik dat er inderdaad nog een tegoed open staat op 1 van de lidmaatschappen. Voor dit tegoed heb ik nu een restitutie verzoek ingediend.
Binnen 15 werkdagen zal dit bedrag worden teruggestort op het bij ons bekende rekeningnummer.

De e-mails welke nog in behandeling staan bij mijn collega zal ik op opgelost plaatsen gezien dit nu via klacht.nl is opgelost.

Onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,
Het Social Team van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door basicshit