Klacht: Geld overmaken

op 17 maart 2019 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik ben 16 september lid geworden.ik had een paar dagen daarvoor is een pas aangevraagd maar toen had ik niet genoeg geld op mijn bank.toen ik het geld wel had moest ik zoizo in december betalen dit heb ik toen gedaan. In december vorig jaar kreeg ik een telefoontje van de basic fit dat ik nog niet heb betaald. Toen heb ik uit gelegt dat ik toen per ongeluk 2 pasjes had gehaald. In januari dit jaar werd ik weer door basic fit gebeld weer het verhaal uitgelegd en ik had die van januari zelf overgemaakt omdat mijn bank pas werd beëindigd. In februari kreeg ik een brief dat ik nog 90 euro nog wat moet betalen voor januari februari en maart. Maar toen ik dat telefoontje kreeg in januari had een vrouw ge zegt dat ze de ene pas heeft afgezegd en dat ik inderdaad in februari weer moest betalen. Alleen in februari heb ik een brief dat ik 90 euro nog wat moet betalen voor januari februari en maart. Maar ik wil wel februari en maart betalen alleen die van januari niet. Want dit is gewoon betaald en die vrouw heeft in januari ge zegt dat ik alleen in februari weer moest betalen. Dit is zeker niet het geval. Dus ik betaal pas zodra ik inderdaad alleen nog maar van februari en maart moet betalen.

Ik ben tevreden zodra ik inderdaad alleen nog maar van februari en maart moet betalen.

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 18 maart 2019 om 10:52 geantwoord

Heeft op 18 maart 2019 om 23:56 geantwoord

Ik heb toen via mij ing de betaling van de maand januari overgemaakt .Ik kan dit helaas niet meer bewijzen omdat mijn ING bank pas is beeidegd. Een medewerkster had mij ook gezegd dat ik inderdaad januari heb betaald. Nu moest ik van die mederwerster in februari weer betalen maar dat is nu echter niet het geval.
Met vriendelijke groet van Conny Valentijn

Alle klachten die gemeld zijn door Conny Valentijn