Klacht: [email protected]

op 01 juli 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik heb een abonnement bij Basic Fit genomen op 22-4-19 en eindigt op 2-6-20. Ik heb destijds gekozen om in 1x de contributie te betalen aangezien je pas na een jaar maandelijks op kan zeggen. Vroegtijdig heb ik contact opgenomen omdat ik hierna maandelijks wilde gaan betalen. Dit was niet mogelijk. Als ik dit wilde dan veranderde de voorwaarden in mijn contract en zat ik er weer een jaar aan vast. Heel vreemd.

Door de covid19 heb ik besloten mijn abonnement te bevriezen. Dit houd in dat ik nog 3.5 maand te goed heb. Nu wil ik opzeggen omdat ik het oplichterspraktijken vind dat wanneer mijn betaaloptie wil veranderen, ik meteen weer een jaar aan vast zit. Nu geeft die aan dat ik40 euro moet betalen.

Hoe dan? Met de bevroren maanden zou dit niks uit moeten maken.

Telefonisch niet bereikbaar.
Contact per mail wordt al weken niet op gereageerd.
FB chat paar antwoorden tot dat het ze te moeilijk werd. Daarna compleet genegeerd.

Wat ik wil?
– abo is reeds opgezege maar ze blijven om die 40 euro vragen van juni en juli. Dit ga ik natuurlijk NIET betalen. Oplossing aub!

Geen kosten in rekening en opzeggen

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 02 juli 2020 om 09:51 geantwoord

Beste Ferry,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht, dit waarderen wij enorm.

Wat vervelend dat er onduidelijkheden zijn ontstaan betreft jouw betalingen. Ik ben het direct voor je gaan nakijken in onze administratie en kan enkel een lidmaatschap van jou vinden welke per 3-3-2020 is beëindigd. In dit geval vermoed ik dat jij het lidmaatschap onder een andere naam hebt geregistreerd, waardoor ik hem niet terug kan vinden. Mocht het lidmaatschap op naam van iemand anders geregistreerd staan, dan kan ik je het beste adviseren om de naamhouder van het lidmaatschap even contact met ons op te laten nemen. Dit kan via het volgende e-mailadres: [email protected]

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Laat het ons gerust weten als je verder nog andere vragen hebt.

Het Social Team van Basic-Fit

Heeft op 02 juli 2020 om 10:05 geantwoord

Het betreft lidmaatschapnummer 399011092

Alle klachten die gemeld zijn door FerryH