Klacht: Er wordt geld geincasseerd terwijl ik mijn abonnement BEVROREN heb.

Patrick554 op 17 januari 2022 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In november 2021 kreeg ik via de app de optie om mijn abonnement te bevriezen. Vervolgens moesten alle sportscholen dicht in december. Beide maanden zijn nu geïncasseerd van mijn bankrekening. Ook heeft basic fit hun app verwijderd waardoor er geen knop meer is om je abonnement te bevriezen. Ik heb er weinig vertrouwen in mijn geld terug te krijgen.

Ik heb geen qr code en ben dus niet welkom maar moet wel blijven betalen.

Gewenste Oplossing:

Mijn 2 maanden geld terug en mijn abonnement bevriezen tot ik weer welkom ben.

Mails gestuurd naar basic fit met 0 antwoord, dan maar een klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 17 januari 2022 om 11:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Patrick554