Klacht: De TV (virtual reality lessen CycleMasters) is al anderhalve week kapot waardoor geen spinning lessen gevolgd kunnen worden (locatie Europalaan Utrecht)

op 03 april 2019 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

TV voor de spinning lessen is al ruim anderhalve week kapot (locatie europaplein Utrecht), diverse malen personeel over aangesproken die schouderophalend en glazig kijkend standaard antwoorden, weet ook niet… de melding loopt…de filiaalmanager is op de hoogte….
Maar zoals ook de fietsen er belabberd bij staan, geluid vaak kapot, stelschroeven bij enkele fietsen kapot, trappers met speling, is er nooit directe actiesnel onderhoud een adequaat doorpakken en ik word werkelijk gek van de nietszeggende antwoorden van personeel…..

Snel nu de TV repareren zodat ik en een groep fanatieke fietsers weer ASAP hun spinninglessen kunnen oppakken!!!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 03 april 2019 om 14:34 geantwoord

Beste Steven,

Wij hebben elkaar inmiddels telefonisch gesproken. Hierbij heb ik aangegeven dat de TV inmiddels is gerepareerd.
Ik wens je daarom veel plezier bij de voortzetting van de lessen.

Joy van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door stevenvanleerdam