Klacht: Betaling

Isabel Wiesman op 04 april 2018 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al een maand bezig met bewijzen dat ik mijn contributie elke voldoe. Het word nota bene afgeschreven. Ik heb mijn rekening nummer veranderd en ze proberen bij beide banken te incasseren. Wat niet lukt, na bellen met basic fit meldde de dame dat ik mijn rekening niet veranderd had…. Hoe kan er dan afgeschreven worden Ik stuurde een betaal overzicht maar dat v was niet voldoende…. Hij moest per overzicht geopend worden en dan weer opsturen. Alles gedaan maar krijg geen reactie. Ik heb mijn abonnement beëindigd maar ik wil wel dat ik antwoordt krijg op deze chaos.

Gewenste Oplossing:

Als het netjes opgelost is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Basic Fit

4 jaren geleden - Beste Isabel, Bedankt voor je bericht. Allereerst wat vervelend om te lezen dat alles zo is gelopen. Ik heb je zojuist meerdere malen geprobeerd te bellen, helaas kreeg ik geen gehoor. Ik zou je graag telefonisch willen spreken omtrent jouw situatie. Ik hoor graag wanneer ik je het beste kan bereiken. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Levi van Basic-Fit

Bericht van Basic Fit

4 jaren geleden - Beste Isabel, Hierbij stuur ik je een reminder omtrent jouw klacht. Helaas heb ik je meerdere keren geprobeerd te bellen, jammer genoeg kreeg ik geen gehoor. Graag wil ik je telefonisch spreken wat betreft jouw klacht. Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, Levi van Basic-Fit

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 13 april 2018 om 15:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wijzigen
Beste Isabel,

Als ik jouw lidmaatschap bekijk zie ik niet dat jouw rekeningnummer is gewijzigd.

Ik zie meerdere lidmaatschappen op jouw adres. Echter zie ik één rekeningnummer gekoppeld aan jouw lidmaatschap.

Graag ontvang ik nogmaals een betalingsoverzicht zodat ik dit meteen kan oppakken.

Je mag dit sturen naar [email protected]

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Levi van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door