Klacht: Ben al 3 maanden uitgeschreven en krijg nog steeds een betalingsherrinering?

op 14 september 2021 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Krijg geen contact met het bedrijf. Op mail reageren ze niet en app werkt niet. Blijven dreigen met incasso. Heel jammer.

Gewenste Oplossing:

Als ze reageren op de mail en mij helpen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Basic Fit

Heeft op 15 september 2021 om 08:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Justin,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht, wij waarderen dit enorm!

Vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan rondom de opzegging. Excuses hiervoor.

Ik heb het direct nagekeken en zie dat jouw lidmaatschap succesvol is opgezegd op 3-8-2021. In verband met de opzegtermijn van een maand is jouw einddatum: 3-9-2021. Op dit moment staat er een bedrag open van € 20,56 voor de laatste periode: 10-8-2021/3-9-2021.

Betalingen kunnen worden overgemaakt op rekeningnummer NL24RABO0168476207 Bic nummer: RABONL2U tnv Basic-Fit Nederland BV. Ovv lidnummer: 255025463.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd!

Met vriendelijke groet,
Het Social Team van Basic-Fit

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door gusgus