Klacht: Abonnement opzeggen

op 05 april 2019 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil mijn abonnement bij Basic-Fit opzeggen, maar wanneer ik probeer in te loggen op mijn account krijg ik telkens een melding dat het niet gelukt is, namelijk ‘application error’. Dit vind ik heel vervelend omdat ik niet meer wil betalen voor mijn abonnement, maar dit dus heel moeilijk gemaakt wordt.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer mijn account is opgezegd en ik niet meer hoef te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 09 april 2019 om 10:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Texx,

Bedankt voor je bericht. Jammer dat je hebt besloten om het lidmaatschap op te zeggen.

Ik heb de opzegging voor je in orde gemaakt. Een bevestiging hiervan heb ik verzonden naar jouw e-mailadres.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je verder nog vragen hebben, stel ze gerust!

Met vriendelijke groet,

Rose van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Texx