Klacht: Abbonoment stop gezet

op 07 januari 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Goedemiddag,

Ik wil graag een klacht indienen.
Op 11 oktober 2019 heb ik een brief van Basic- Fit Boreeplein ontvangen dat mijn lidmaatschap is beëindigd. Met als reden dat ik personal training op de club heb gegeven. Ook staat er in de brief dat ik hierop aangesproken ben door een medewerker en dat ik de aanwijzingen heb genegeerd. Ik schrik hiervan omdat dit nooit is gebeurd!

Ten eerste klopt het niet dat ik personal training heb gegeven.
Tevens ben ik nooit door een medewerker aangesproken wat dit betreft. Ik heb verschillende medewerkers van Boreelplein Deventer gesproken en zij geven allemaal aan dat hier geen sprake van is. Dit kunnen en willen zij ook voor mij bevestigen. Ik heb contact gehad met jullie klantenservice via de chat. Zij hebben bevestigd voor mij dat er niets aan de hand was, er stonden geen aantekeningen bij mijn naam. Ik ben dus nooit gewaarschuwd voor de aannames die er gedaan worden. Ik heb daarnaast op eigen initiatief een gesprek gehad met de teamleider van Boreelplein Deventer, Elise en heb haar de gesprekken met klantenservice laten zien (hier heb ik foto’s van). Eventueel kan ik deze foto’s ook aantonen. Ze heeft mij daarna laten trainen en zei dat ik geen personal training mag geven. Ik heb haar direct verteld dat ik niet weet waar dit vandaan komt en dat ik nooit personal training heb gegeven. Ik heb altijd met veel plezier getraind bij Basic Fit, heb altijd netjes betaald en heb nooit voor problemen gezorgd op de club. Bovendien heb ik ook veel vrienden die trainen bij Basic Fit, dit zou ik graag willen blijven doen.
Ik vind het niet acceptabel dat ik op deze manier wordt behandeld. Ik heb nooit een waarschuwing gekregen, ben nooit gebeld en heb uit het niets deze brief gekregen. Tot op heden is er nog steeds geen contact met mij opgenomen. Graag zou ik met de clustermanager of teamleider van de Boreelplein hierover willen spreken om er samen uit te komen en mijn verhaal uit te leggen.

Ik ben te bereiken op 0645011573.

Abdu Horo

Graag zou ik met de clustermanager of teamleider van de Boreelplein hierover willen spreken om er samen uit te komen en mijn verhaal uit te leggen. Ik wil daarnaast graag weer met plezier kunnen sporten bij Basic-Fit en dit allemaal achter ons laten.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 10 januari 2020 om 08:57 geantwoord

Heeft op 10 januari 2020 om 09:49 geantwoord

Goedemorgen,

Het is mij altijd geheel duidelijk geweest wat de regels zijn omtrent het geven van personal training.
Echter, heb ik deze regel niet overtreden zoals eerder aangegeven. Ik heb geen personal training gegeven bij Basic-fit. Daarnaast heeft geen enkele medewerker zoals ik ook al eerder heb aangegeven, mij aangesproken op het geven van personal training. Dit kunnen de medewerkers bij Basic-Ft boreelplein bevestigen. Ik word uit het niets beschuldigd van iets wat ik nooit gedaan heb. Dit is niet correct. Ik wil nogmaals in gesprek gaan hierover. Dit hoeft niet op deze manier te gaan en ik verwacht dat we het netjes kunnen oplossen.

Ik hoor graag van jullie.

Abdu Horo

Reactie van de melder van de klacht Abdu

8 maanden geleden - Goeiedag,Er is nog steeds geen contact met mij opgenomen door Basic-Fit. Het enigste wat ik te horen krijg ik dat ze niks hoeven te horen over dit. Dit is niet hoe je omgaat met een klant! Mijn verhaal wordt genegeerd en er word geen moeite gedaan om even mijn kant van het verhaal aan te horen. Bart van de afdeling Personal Training werkt buiten zijn regelt en hij is diegene die achter deze onwaarheden zit. Basic-Fit medewerkers bevestigen dat dit leugens zijn en zeggen ook duidelijk dat ze mij nooit hebben gewaarschuwd en geven aan dat ik geen personal training heb gegeven. Hoe kan het zijn dat zoiets verzonnen wordt door Bart en dit in een aangetekende brief naar mij wordt verstuurd!?Ik eis dat hier een passend oplossing voor komt en dat iemand mij uitlegt hoe het kan dat er zo'n brief naar mij gestuurd word met onwaarheden.Ik hoor graag van jullie.Met vriendelijke groet,Abdu Horo

Alle klachten die gemeld zijn door Abdu