Klacht: Basic fit opzeggen

op 15 april 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik ben al jaren lid sinds van basic-fit. Altijd netjes betaald maar uiteindelijk toch overgestapt naar Fitness met meer personal training. In februari opgezegd en nu word er ineens op 1 april een bedrag afgeschreven wat niet eens mijn lidmaatschap bedrag was!! 2x het formulier op de site ingevuld maar natuurlijk 0 reactie

Alles volledig is opgezegd en ik het geld wat onterecht is afgeschreven terug krijg. Met een bevestiging per mail

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 16 april 2020 om 08:09 geantwoord

Beste Jorg,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht.

Wat vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan omtrent jouw opzegging.

Ik ben het direct even voor je gaan nakijken in onze administratie en zie dat wij jouw opzegging hebben ontvangen per 21-3-2020. Met inachtneming van onze opzegtermijn, conform onze algemene voorwaarden, zal jouw lidmaatschap eindigen per 21-4-2020. De laatste betaling van jouw lidmaatschap heeft plaatsgevonden begin april. Deze betaling was voor de laatste periode van jouw lidmaatschap, namelijk van 1-4-2020 tm 20-4-2020. Je zult dus geen restitutie meer ontvangen van deze betaling, maar je kunt nog wel een compensatie uitkiezen via jouw MyBasic-Fit account.

Binnen enkele ogenblikken zul je per mail nog een bevestiging ontvangen van jouw opzegging. Wellicht dat deze mail in jouw spambox is beland, houd deze dus goed in de gaten.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Laat het ons gerust weten als je verder nog vragen hebt.

Het Social Team van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door JorgVanm