Klacht: Bankrekening fout.

op 12 juni 2017 over ABN Amro in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goeiedag,
Bij deze wil ik een klacht indienen tegen het geld lenen bij ABN..
Ik heb alles Perfect ingevuld maar de site zegt dat ik een fout Rekenings Nummer heb ingevoerd maar dit is mijn Rekenings Nummer, Ik zou graag meer hier over willen horen..

MVG, Tammo Olivier

Gewenste Oplossing:

Als ik een antwoord heb gekregen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

5 maanden geleden - Beste Beats, Dank voor het plaatsen van je bericht op dit forum! Ik heb je zojuist geprobeerd te bereiken om je klacht telefonisch te bespreken. Helaas kreeg ik je niet aan de lijn. Kun je aangeven wanneer je, tijdens kantooruren, telefonisch bereikbaar bent? Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Dhr. R. Keijsers

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 26 juni 2017 om 12:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Zoals hier boven te zien hebben we gevraagd of we de klant kunnen bellen om de klacht te bespreken. De klacht is voor ons niet geheel duidelijk. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Bij deze wordt de klacht op het forum gesloten. Is er nog hulp nodig? De klant kan uiteraard contact met ons opnemen.

Alle klachten die gemeld zijn door Beats.