Klacht: NIET mee in zee gaan!

Maximeenjoey op 03 januari 2019 over Bandenthuis.nl in de categorie Internetshops - Auto's en auto onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In mei 2018 nieuwe banden op velgen laten plaatsen, monteur vergat een bescherm rubbertje waardoor 1 velg beschadigd raakte. Mijn verzekering is maanden bezig geweest om enige reactie te krijgen, ook op hun eigen verzekering reageren ze niet want daar hebben wij ook meerdere malen contact mee gehad. Omdat ze een garage polis hebben dienen zij zelf de schade te melden, eerder kan het niet in behandeling genomen worden. Inmiddels hebben wij een keer of 20 met de telefonisten gebeld, die ook voorgelogen worden want er wordt gezegd dat ze ons gebeld hebben wat uiteraard niet zo is. Als we zelf bellen nemen de managers niet op of drukken ze ons weg. Bij dreigen met de rechtsbijstand wordt vlot even gereageerd dat ze het die week oplossen met de verzekering om na anderhalve week nog niks te hebben geregeld. Het gaat maar om een paar honderd euro, dat een bedrijf op deze manier alle verantwoordelijkheid en communicatie naast zich neer legt is vandaag de dag te bizar voor woorden. Dit bedrijf functioneerd op leugens en bedrog. En ik raad iedereen ten sterkste aan NIET met dit bedrijf in zee te gaan.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn schade eindelijk uitbetaald wordt door hij verzekering.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bandenthuis.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bandenthuis.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door