Klacht: Banden niet geleverd, 5x gebeld en 5x beloofd tracklink te sturen.

Heb Maandag 17-5-2021 online 2 banden besteld, volgens de website zouden de banden de volgende dag geleverd worden. Zou ook gelijk de tracklink ontvangen na dagen lang te bellen waarbij ze iedere dag hetzelfde beloofde namelijk dat ik de tracklink zou ontvangen heb ik deze pas na 5 dagen ontvangen.
Toen ik heb aangegeven dat ik de bestelling wou annuleren is me verteld dat dit niet mogelijk was omdat de bestelling al afgegeven is aan gls ( wat eerste instantie dhl zou zijn ). Vervolgens heb ik gekeken op de website van gls en daarin werd aangegeven dat me banden nog niet zijn afgegeven aan gls.
Vervolgens weer gebeld en toen is er 2x opgehangen en werd heel brutaal behandel door ene Darius.
Vervolgens gevraagd om een leidinggevende maar dat was niet mogelijk wel kreeg ik iemand anders aan de lijn en werd ik hard uitgelachen op de achtergrond. Nog nooit zo een waardeloos bedrijf meegemaakt. Toen ik heb aangegeven dat ik de banden niet meer wil en ze ook niet zijn afgegeven aan gls is me verteld dat ze niet konden annuleren en ik zoiezo het retourbedrag moest betalen wat ik natuurlijk weiger te doen. Reviews laten zien dat dit regelmatig is gebeurd bij verschillende klanten.
Klantenservice is een groot speeltuin er word niet serieus omgegaan met klachten en als de eigenaar nog zijn bedrijf wil redden word het echt tijd voor een grote schoonmaak.

Wanneer mijn bestelling word geannuleerd kosteloos.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BandenConcurrent.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BandenConcurrent.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chafikaja