Klacht: Bagger service

op 30 mei 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo. Hierbij wil ik een klacht indienen over het bezorgen van mijn pakket. Gisteren tussen half 12 en half 1 zou mijn pakket van bol geleverd worden. Ik heb tot half 2 gewacht geen bezorger gezien en ineens om kwart voor 2 krijg ik een mail jammer dat u niet thuis ben hij wordt naar de dichtsbijzijnde pickup gestuurd. Ik had een briefje op mijn bel geplakt is blijkbaar niet naar gekeken en ik moest op dat moment mijn dochter ophalen. Contact gehad met de pickup. Daar is mijn pakket ook niet afgeleverd. Vandaag weer gebeld met pickup weer mijn pakket niet afgeleverd. Bol gebeld die spreekt er schande van want blijkbaar moeten jullie het eerst 2 keer aanbieden bij mij alvorens het naar een pickup gestuurd wordt. Is niet gebeurd en nu ligt mijn pakket dus blijkbaar weer in het depot in berkel en kan ik dit weekeind fluiten naar het kadootje van mijn dochter. Bedankt dpd voor de bagger service die jullie leveren. Dit is namelijk niet de eerste keer dat ik gezeik met jullie heb

Over dpd zal ik nooit tevreden zijn dit is niet de eerste keer

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bianca1402