Mijn Klacht:
In September vorig jaar heb ik een pre-order geplaatst voor drie Funko pops, die allemaal in diezelfde maand geleverd zouden worden. Toen ik in Oktober nog niks had ontvangen heb ik voor het eerst contact opgenomen met back to the toys, waar mijn order bleef. Sindsdien heb ik nog een stuk of vijf keer geprobeerd contact te krijgen maar van hun kant blijft het stil. Vijf maand later heb ik nog steeds mijn order niet mogen ontvangen. De Funko pops die ik had besteld zijn inmiddels bij andere winkels op voorraad geweest en ook weer uit het assortiment gegaan.
Bij het bekijken van reviews op andere websites lijkt het aannemen van betalingen om vervolgens orders maanden- of zelfs jarenlang niet te verzenden het verdienmodel van back to the toys te zijn. Ik verwacht niet dat ze hierop wél reageren maar laat dit een waarschuwing zijn voor eenieder die eraan denkt om iets bij ze te bestellen. Ik ga er vanuit dat mijn geld weg is en ik mijn order nooit krijg.
Gewenste Oplossing:
Mijn order alsnog zo snel mogelijk ontvangen aangezien de bestelde items door de verstreken tijd ook ergens anders niet meer verkrijgbaar zijn. Ik weet dat de producten bij elke supplier van Funko in September bezorgd zijn, dus ze moeten ze wel hebben.