Klacht: super slecht behandeld en me wagen niet gemaakt

op 06 juli 2015 over Baby & Tiener in de categorie Mode

Capelle aan den IJssel, 27-03-2015

Betreft: klacht m.b.t. de afhandeling van mijn kapotte kinderwagen door leidinggevende dhr. Seth

Geachte heer/mevrouw,

Vandaag vrijdag 27-03-2015 omstreeks 20.00 uur heb ik de Baby & Tiener filiaal te Capelle aan den IJssel bezocht. Daar ik gedurende lange tijd niets vernomen had naar wat de status betrof van mijn ter reparatie ingeleverde kinderwagen, ben ik derhalve maar persoonlijk naar de vestiging toegekomen om te informeren naar mijn kinderwagen.

Op het moment voor ik mijn kinderwagen ter reparatie aanbood, heeft uw medewerker nog naar mijn factuur gekeken en mij woordelijk verteld dat de reparatie nog binnen de gestelde garantietermijn- en voorwaarden vallen en dat ik mijn kinderwagen kon achter laten. Ook werd verteld dat ik gebeld zou worden en geïnformeerd zou worden over de tussentijdse status. Dit is jammer genoeg niet gebeurd!

Nu komt daar nog het volgende bij, dat mij enorm geprikkeld heeft. Vandaag ben ik onjuist bejegend door een zeer onvriendelijke en onprofessionele medewerker van de Baby & Tiener filiaal Capelle aan den IJssel. Hij gaf zich meerdere malen woordelijk uit als leidinggevende. Het betreft hier te gaan om uw medewerker dhr. Seth. Hij heeft zo wat op mij zitten schreeuwen en mij belachelijk zitten maken voor al het publiek in de winkel. Ik heb niets eens met een medewerker gesproken en hij gaf bij voorhand al op een zeer respectloze manier aan dat ik zijn medewerkers niet mag aanspreken en dat hij daar de leidinggevende is en dat ik hier maar moet wegwezen en zij niets voor mij kunnen betekenen. Hij gaf tevens aan dat ik 2 keer gebeld zou zijn en hij er bij heeft gestaan toen zijn collega het telefoongesprek voerde. Daarna gaf hij plotseling toe dat hij er niet bij heeft gestaan. Wat moet ik hiermee? Ik zit nog steeds met mijn kapotte kinderwagen. Uw medewerker heeft toegezegd dat dit binnen de garantietermijn viel, derhalve heb ik mijn kinderwagen bij u achtergelaten. Nu geeft dhr. Seth aan dat ik maar moet wegwezen en mijn kinderwagen kan meenemen en naar Sliedrecht kan gaan omdat ik hem daar heb aangeschaft.

Op dit moment ligt mijn kinderwagen nog in uw vestiging te Capelle aan den IJssel. Ik verwacht van u op zeer korte termijn een passende oplossing voor dit probleem, want zo ga je niet om met je klanten. Daarnaast verwacht ik ook dat dhr. Seth zijn welgemeende excuses aanbiedt aan een trouwe klant. Ik heb voor meer als 1000 euro aan spullen bij u aangeschaft in het verleden. Zoals ik echter vandaag behandeld ben door uw medewerker vind ik absoluut niet kunnen en dan betwijfel ik ook of deze persoon daar een juiste functie beoefend.

Nogmaals ik verwacht van u op zeer korte termijn een gepaste oplossing voor dit probleem.
Mocht ik niets van uw vernemen dan stap ik naar de Nationale Ombudsman en start daarbij een juridische procedure. Daarnaast zal ik ook melding maken bij het ACM. Denk dus goed na aan een passende oplossing. Mijn hiervoor genoemde maatregelen kosten mij namelijk niets, daar mijn familieleden in de advocatuur zitten!

we zijn met deze zaak sinds maart bezig en nog steeds niet behandeld
we sturen meerdere keren klacht naar baby en tiener store maar ze worden nooit beantwoord dan maar deze keus dat iedereen kan zien wat hier gebeurd

dat me wagen gemaakt is of een andere optie van hun kan krijgen
wel iets met een babywagen

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Baby & Tiener

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Baby & Tiener nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door n0es