Klacht: opgelicht door Baby & Tiener Megastore

op 23 mei 2016 over Baby & Tiener in de categorie Mode

Baby & Tiener Megastore Wij hebben op 17 April een kolf apparaat gekocht van Difrax met een bedrag van 189 Euro. 22 April werkte het niet goed meer.
Er stond geen zuig kracht meer op de slang soms 3 minuten wel en daarna niet meer.
Wij zijn ermee terug geweest naar jullie winkel, maar hier konden jullie niets betekenen en moest mijn vrouw het
hele weekend door zonder een kolfapparaat en maandag waren wij de eerste.
Maandag nogmaals naar de winkel geweest, maar kregen geen service, omdat het een hygyenische product is.
Ik heb contact opgenomen met Difrax en kreeg een nieuwe kolf machine (inmiddels 3 weken verder).
Aangezien mijn vrouw door moest kolfen hebben wij 22 april een kolf machine gehuurd bij het ziekenhuis, omdat wij
al aanvoelde dat het een fiasco ging worden. Aangezien wij alle onderdelen nieuw in de verpakking hebben via Difrax
zijn wij nogmaals naar jullie winkel gegaan om dit product proberen terug te brengen en dennoods een waardebon krijgen.
De winkel wilde ons niet helpen en vertelde ons grofweg dat wij het maar moesten verkopen op marktplaats.
Bij deze deel ik jullie de koude douche aan, omdat jullie een hele slechte service hebben en ons beroofd hebben van 189 Euro voor
een apparaat wat niet deugt. Daarnaast is de kolf machine van 189 Euro ZONDER S fles geleverd (medewerkers beweren van niet) en moesten wij deze ook nog aanschaffen.
Totale kosten: 200 euro voor een NIET werkend apparaat!
Dus mensen denk goed voor dat u geld uitgeeft bij baby & tiener megastore en hou uw geld in uw zak!

ik wil de kolf machine retour, ik hoef niet mijn geld terug,tegoedbon met een redelijke bedrag is ook goed

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Baby & Tiener

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Baby & Tiener nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marcello1888