Klacht: Autostoeltje

op 14 januari 2014 over Baby & Tiener in de categorie Mode

Wij bestelden via bol.com een autostoeltje voor onze kleindochter. Het stoeltje voldeed niet aan onze eisen. Voor het retourneren raadpleegden wij de website van bol.com en hierin stond dat wij retournerening moesten aanmelden bij het Baby en Tiener. Zo gezegd, zo gedaan. Retourformulier ingevuld en in de doos bij het stoeltje gedaan en bij een Kialapunt ingeleverd.
Weken laten zag ik dat het geld nog niet op onze rekening was teruggestort. Nu blijkt dat we de retournering ook bij bol.com hadden moeten aanmelden. Omdat we daar te laat mee waren wordt er 15% van het retourbedrag afgetrokken. Inclusief verzendkosten ad €6,75 + €5,63 kostte deze bestelling ons €12,38.

Via bol.com hebben we weer een autostoeltje besteld maar bij een ander bedrijf. Ook deze teruggestuurd op dezeflde manier, maar hier kregen we zonder problemen het volle bedrag teruggestort op onze bankrekening. Deze retournering hebben we ook niet aangemeld bij bol.com.

Deze bedrijven verdienen aan de onwetendheid van klanten.

In de voorwaarden moeten de bedrijven die hun spullen bij bol.com aanbieden vermelden dat een bestelling via bol.com bij eventuele retournering ook bij bol.com aangemeld moet worden.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Baby & Tiener

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Baby & Tiener nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pamm